"You cannot be like this anymore."
Publicerat den

 
Då var det en ny vecka igen, vilket betyder nya uttmaningar. Igår var det måndag och jag chillade lite sedan jobbade jag från 16-20 och kom hem och bara vilade lite och tittade på TBBT och somnade vid 23 och vaknade idag runt 7 och tittade på bilder från The Hunger Games: Mockingjay Part 2 premiär bilder från Paris och älskade Jennifer Lawrence klänning, hon var väldigt vacker på dessa bilderna. Jag ska se filmen den 18:e november men ska se de första 3 filmerna i helgen tror jag eftersom jag är ledig fredag och lördag. Man måste ju vara förbered för filmen, är så taggad på att se filmen och hur det kommer sluta med Everlark (Katniss och Peetas kärleksnamn) och sedan kommer jag såklart att skriva om filmen och vad jag tycker om den. Men i söndags var jag ledig men sedan fick jag jobba 3 timmar eftersom de frågade mig så varför inte tjäna mer pengar? Men idag ska jag bara vila, sedan ska jag dusha och nu dricker jag kaffe. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?