Varför inte bara ge kärlek istället, för hat?
Publicerat den

 
Asså jag fattar inte vissa människor ibland, i veckan gick jag in på youtube och tittade på Adam & Sagas (från PH) senaste video och gillar faktiskt de jätte mycket som par. Men sedan såg jag lite att vissa person inte stöttar de som par, jag tycker detta är helt fel. Varför ska inte de kunna vara lyckliga? Det viktigaste är väl att man älskar varandra eller hur? Men för vissa person är inte detta viktigt. Jag tycker Adam & Saga är världens sötaste par och önskar de all lycka i världen. Det är deras liv och de bestämde ju själva vad de vill lägga upp på sociala medier. 
 
Jag själv tycker det är helt fel av vissa människor att skriva elaka kommentarer om deras liv. Hur skulle du känns dig om någon kommenterar något fullt om dig och din kärlek, inte bra kan jag tänka mig. Acceptera att Saga & Adam är lyckliga tillsammans, det ni kan göra som är bra är att låta de vara lyckliga. THEY ARR HAPPY!!! Så varför ska man alltid vara så jäkla negativ. Detta gäller bara inte Adam & Saga utan alla kändisar som finns där ute, det viktigaste är att man är lycklig. Varför kan man inte bara acceptera detta. Varför är det så jäkla svårt?!
 
Jag tycker att ni som är näthatare kan bara dra åt helvete. Detta har inte bara med att par att göra utan alla bloggare som också blir nedtryckta varje dag. Jag blir det ibland, inte lika mycket som innan. Men det är bara för att jag vågar skriva om detta. Jag gillar inte folk som är så elaka mot oss bloggare och även par som är lyckiga. Jag tycker ni ska ge oss alla en jävla chans! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?