MINDRE ÄN 1 MÅNAD KVAR!
Publicerat den

 
Nedräkningen har börjat på riktigt nu. Vad menar jag? Jo, idag är det mindre än 1 månad kvar till julafton. 29, ynka dagar kvar till årets - enligt mig - bästa dag. Jag förknippar julen med så mycket positivt och härligt och det är förmodligen därför jag vill fira det så hårt. Dessutom jobbade jag ju hela förra julen, så firar dubbelt upp den här gången. 

Just eftersom jag förnippar julen med så mycket gott så lider jag ju självklart med de som har hela andra minnen och traditioner. Det är verkligen supertråkigt att många får stå ut med alltför alkoholiserade föräldrar på julen, eller de framförallt yngre vars föräldrar inte har råd att ge dem julklappar som matchar alla andras. Inte för att det säger något om de som föräldrar egentligen, men för ett barn är ju den känslan aldrig kul. 

Trots detta så kan jag, i och med att det är min favoritdag på hela året, inte låta bli att längta. Och nu känns det faktiskt okej att längta, nu kan ingen komma och ifrågasätta det. 29 dagar hörrni, det är ingenting!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?