"Love me or hate me, it's your life."
Publicerat den

 
Jag hoppas alla har haft en bra vecka, det har jag. Jag har jobbat mycket denna veckan men var ledig idag och skulle till Väla idag med min syster men vi bråkade så jag stack själv. Pallar inte bråka asså, men åkte själv och tittade om det fanns några saker. Men sedan när jag skulle hem så tog jag en tomtelatte på Espresso House och köpte thai mat med mig hem. Nudlar med friterade räckor och kyckling. Super gott och sedan åt jag chips och drack julmust och tittade på lite filmer på nätet. Sedan så väntade jag till midnatt för att se om cdon.com har några bra erbjudanden, det är ju trots allt Black Friday och köpte The Big Bang Theory alla 8 säsonger för bara 299:- älskar att det är så billigt. Men inatt när jag sov så kände jag mig väldigt dålig så jag spydde 3 gånger och ska stanna hemma idag. Tror jag behöver det också, jobbat mycket och inte ätit bra mat. Så nu dricker jag mitt te och tittar på serier. Ska ta och duscha snart tror jag, gör det när jag känner mig bättre. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?