"Love is whats makes us stronger."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan, med några nya uttmaningar. Jag fick min nya telefon i måndags och är super glad över det, ska fixa lite saker med den idag. Börjar kl 16 idag ska fixa lite saker här hemma men nu ska jag starta min dag med en kopp kaffe först. Älskar att starta dagen kaffe, känner mig så mycket bättre sen. Sedan ska jag duscha men sedan kanske se om det finns lite saker på nätet som jag kan klicka hem. Längtar faktiskt tills jag får mer lön så att jag kan shoppa mer. Jag älskar allt som har med julen att göra allt från hudvård, inredning och bara shopping. Det är ju trots allt november ju så ska se om jag hitta något fint till mitt rum. Men idag jobbar jag från 16-20 och sedan är jag ledig imorgon och ska bli skönt att vara ledig men sedan jobbar jag fredag och lördag och ledig söndag. Men nu ska jag titta på The Big Bang Theory och dricka kaffe sedan ska jag försöka göra ett par nlägg till er. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?