Self-love is so important in life.
Publicerat den

 
Jag har sedan tidgare bloggat mycket om self-love och det finns en person som jag ser mycket upp till när det gäller self-love som är Shailene Woodley. Hon har en sån fin personlighet och hjälper många tjejer att hitta tillbaka till sig själv om man mår dåligt angående sin personlighet och sitt inre jag. Tänk om du inte skulle gilla dig själv och du vill hjälpa någon annan, det kan du inte göra. Hennes sätt att beskriva self-love är så underbart. Hennes citat: I think the most important thing in life is self-love, because if you don't have self-love, and respect for everything about your own body, your own soul, your own capsule, then how can you have an authentic relationship with anyone else? Älskar hennes citat och allt hon säger om self-love. För det är ju verkligen helt rätt, om man inte älskar sig själv hur ska man då kunna älskar någon annan. Och hon har inga problem med att tjejer är tillsammans med tjejer eller att killar är ihop med killar. Vilket jag uppskattar så mycket. 
 
Jag ser upp till alla som tror på sig själv och älskar sig sjäv, för det är verkligen det absolut viktigast i världen måste jag säga till er. Utan self-love vem är du egentligen, du är ingen. Du måste tro på vem du är och varför du är den du er. Vem skulle du vara om du inte tror på dig själv och det du gör. Jag tror på mig själv och skriver dagligen ner det jag gillar med mig själv. Och även någon negativ grej blir det men inte lika mycket som innan. Det som också har hjälpt mig är omgivningen runt om mig. Jag har en familj som tror på mig själv och det jag gör. Jag gillar den jag är idag och kommer bara titta framåt. Jag gillar även en tjej som jag har snackat med under senaste tiden och hon har hjälpt mig så mycket med att komma ut. Jag gillar henne väldigt mycket som en vän! ♡ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?