Love is in our hearts forever.
Publicerat den

 
Då var det äntligen helg. Igår så vaknade jag kl 7 och drack mitt morgonkaffe och hjälpte mormor med att göra burek med både kött & potatis. Sedan så gick jag till stan för att jag skulle på en intervju för ett jobb som köksbiträde på en restaurang i Helsingborg mitt i centrum. Kan inte bli bättre, men hoppas på det bästa, har en god känsla om detta jobbet. Sedan hämnade mamma mig och fick åt burek, drack läsk och bara njöt av fredagen sedan gjorde mormor pannkakor med nutella, sylt & grädda så jäkla gott det var. Sedan så tittade jag på Let's Dance 10 år och somnade ganska snabbt därefter. Vaknade runt 8 idag och startade dagen med att tvätta och efter det så drack jag kaffe, tittade på nyhetsmorgon och åt frukost. Sedan så gick jag ut för att springa och nu äter jag jordgubbar och väntar på att mamma ska komma från en kompis och då ska vi göra lax. Men skriver mer senare. Puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?