"I'll say it one last time: Be brave.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering men har verkligen inte haft tid att blogga alls, varit på praktiken vilken inte var det jag hade förväntat mig. Verkligen inget bra ställe att jobba på. Men hoppas alla har haft en bra start på veckan. För jag har det och tänkte berätta varför. Jag har nämligen fått ett jobb. Inte på restaurangen som jag praktiserade på utan det jobbet som var i Kroatien. De ringde igår och erbjöd mig en tjänst i Kroatien. Så jag åker till Kroatien nästa vecka och kommer stanna där tills oktober och tycker det ska bli super kul och taggad, tänk att få jobba i ditt eget hemland, det ska bli så kul! Idag är det äntligen dags för första semifinalen i Eurovision Song Contest 2015 och som jag har längtat. Men tänkte dricka mitt kaffe nu och titta på One Tree Hill så skriver jag mer senare. Puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?