"I cannot get over our time together."
Publicerat den

 
Då var helgen över, vilket känns bra måste jag säga. Har haft en bra helg, umgåts med familjen och bara chillat och tagit det lungt. Sedan som ni vet i fredags så var jag på intervju och jag fick jobbet. Blev verkligen super glad, de ringde för någon halv timme sedan. Sedan har jag hela förmiddagen ringt till massa samtal till olika företag så är lite trött. Börjar jobba på onsdag och ska bli super kul, det var länge sedan jag jobbade. Jag kommer böra med 2 veckors praktik och då kommer jag se om det är något för mig och sedan efter det så jobbar jag på riktigt. Ska bli skönt att jobba denna sommaren och spara pengar och bara ha en sommar då jag kan jobba. Är verkligen super taggad. Men nog om det, ska ta och dricka klart mitt kaffe nu och sedan ska jag duscha för ska ner till stan och fixa lite grejer. Sedan så tänkte jag äta en glass på gröningen men får se om jag hinner. Men vi hörs mer senare. Men glöm inte att det är chokladbollsdagen, glöm inte äta en en massa chokladbollar. Puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?