"The truth has a way of changing people's plans."
Publicerat den

 
Hoppas mina fina läsare har haft en bra helg. Har inte blivit så mycket bloggning, har bara helt enkelt inte haft tid att blogga + att jag inte har haft inspiration att blogga. Har lyssnat på massa musik, tittat på serier & sagan om ringen. Älskar verkligen alla 3 filmerna, helt underbara är de. Sedan tittade jag på The Fault In Our Stars och som vanligt gråter jag alltid till den filmen. Varför är det så? Är det för att det är en kärlekshistoria eller att två männsikor har cancer? Jag gråter för att Hazel och Gus har en helt underbar kärlekshistoria. Blir aldrig trött på den filmen, den är bara helt underbar bara. Sedan har jag även sökt en massa jobb & igår var jag på ännu en förhandsvisning med mamma och vi såg familjen Bélier som är en familjefilm och jag gillar den verkligen. Kommer en recension under veckan. Men nu ska jag fixa mig och sedan ska jag till swedbank på en möte. Men skriver mer senare. Puss! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?