“One choice can transform you, destroy and define you.”
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Jag tänkte berätta om min vecka hittills, har varit lite trött och sedan har jag även varit sjuk. Men i måndags så gick jag och promenerade och fixade lite här hemma. Sedan så tittade jag på Divergent, eftersom jag ska vara förbered inför Insurgent som kommer ut om 15 dagar. Har kommit så mycket nyheter från filmen under den senaste tiden. Kom ett nytt klipp med Ansel, Shailene & Theo igår. Det är kort men ska försöka lägga upp det under dagen. Men sedan igår så tittade jag på The Big Bang Theory och sedan gjorde jag citron cupcakes med vitchoklad frosting och valnötter. Väldigt gott var det men jag smakade bara en eftersom jag har varit sjuk och mår fortfarande dåligt! Men sedan så gjorde jag inte så mycket mer än att jag tittade på trolljägarna. Så taskiga alla är mot Saga och hoppas de slutar med det. Men nog om det ska läsa nu, skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mums :D



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?