"I feel like myself, strong and weak at once."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra helg. För mig har det varit sjukt jobbigt, varit här hemma själv och det har varit så jävla tråkigt och jobbigt! Eftersom min mamma har varit utomlands! Men jag känner att jag verkligen har haft det jobbigt och känner att jag måste göra något när mamma är tillbaka. Jag känner bara att det blir jobbigare och jobbigare för varje vecka som går. Men har lyssnat på massa musik under de senaste dagarna. Säsong 6 av Glee har massa bra musik tycker jag. Men de 3 senaste låtarna som har kommit från Insurgent soundtracket är helt underbara. Kan inte sluta lyssna på de. Passar helt perfekt till filmen, tänk att det är bara 7 dagar kvar tills filmen har premiär + att jag har köpt biobiljetterna till torsdagen den 19/3 då jag ska se filmen med mamma. Tiden går så snabbt och tänkte göra en recension av filmen när jag har sett den. Jag tror den kommer vara helt underbar. Tänkte se Divergent under helgen för att inte missa något. Älskade faktiskt första filmen i serien. Det har dessutom varit rätt så fint väder här i Skåne under de senaste dagarna. Men tänkte fixa lite inlägg idag och sedan ska jag fixa lite här hemma. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?