Tankar kring 90210
Publicerat den

 
Nu när jag är klar med One Tree Hill så är det dags att börja fundera på ett nytt maratonprojekt. Jag ville börja titta på 90210. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, vänskap, drama och bråk! Måste säga att jag älskar alla i serien. 
 
Familjen Wilsons flytt från Kansas till Kalifornien, ungefär som den ursprungliga serien där familjen Walshs flyttade från Minnesota till Kalifornien. Dessutom finns det med många drag och repliker ifrån den ursprungliga serien. Alla som har huvudrollen går i Hight School på West Beverly Hills. Serien handlar om Adrianna, Liam, Silver, Naomi, Navid, Annie & Dixon. Om deras liv, kärlek, vänskap och massa drama. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?