Sammanfattning: One Tree Hill (Säsong 5)
Publicerat den

 
Eftersom jag är nu klar med The Secret Life Of The American Teenager så var jag tvungen att börja titta på. Och jag vill varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Alla säsongerna är underbara!
 
Nu har jag sett första säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Lucas, Nathan, Peyton, Haley, Brooke. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna alla 5 huvudpersonerna. Lucas & Peyton är så himla söta ihop. De blir tillammans lite i första säsongen eftersom de har ett hemligt förhållande även Lucas är tillsammans med Brooke. I andra säsongen så är det mycket drama, vänskap & bråk men även livet står på spel. I tredje säsongen så får man se mer av Haley och Nathan som försöker rädda sig äktenskap. Lucas och Brooke startar ett förhållande. I säsong 4 så startar Peyton och Lucas ett föhållande. Haley blir gravid och barnet är Nathans. I säsong 5 så får man följa massa drama mellan Peyton & Lucas samt att Haley & Nathan bråkar en massa. 
 
Lucas publicerar sin novell och blir ihop med sin redaktör och Peyton är fortfarande kär i Lucas. Men de gjorde slut eftersom Lucas friade till Peyton och hon var inte redo. Nathan & Haley har det jobbigt i sitt äktenskap efter att Nathan hade varit med i en olycka. Det är massa drama mellan Peyton, Lucas & Lindsey. De bråkar hela tiden men tillslut så lämnar Lindsey Lucas. Vilket påverkar Lucas och Peyton försöker hjälpa honom men han är bara sur på henne eftersom han tror det är hennes fel. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?