"Love your self and then others."
Publicerat den

 
Då var det en ny vecka och denna veckan har jag sökt en massa jobb och sedan har jag ätit massa mat. Sedan igår gjorde jag amerikanka kanelbullar med peanut butter. I måndags så sökte jag jobb, åt frukost och drack kaffe. Sedan så fixade jag min säng, mitt rum och efter det så tittade jag på 90210 och sedan så åt jag frukt och efter det tittade jag på ännu mer avsnitt av 90210. Sedan så sprang jag lite, åt middag och vattenmelon. Igår så var jag i stan för att fixa lite saker hos arbetsförmedlingen och sedan åt och frukost, lunch & middag och massa frukt. Sedan så köpte jag The Hunger Games: Mockingjay Part 1 på dvd för bara 79 kr och tittade på filmen med min syster. Sedan såg vi Insurgent också, eftersom hon har inte sett filmen innan och hon bara älskade den. Men sedan så var jag ute och sprang och somnade ganska snabbt efter det. Vaknade idag lite efter 7 och startar min dag med att blogga och nu ska jag göra kaffe och titta på 90210 men skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D



URL: http://blogofphoto.weblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?