"Love will always be a part of us."
Publicerat den

 
Ny vecka, nya utmattningar. Hoppas alla har haft en bra helg för det har jag i alla fall! Jag har varit på stranden, titttat på filmer, serier och bara njutut av helgen. Behövde verkligen lite ledig tid nu när jag jobbade i Kroatien så mycket. Men i fredags så var jag hemma och tittade på en serie som heter Empire och den är så jävla bra. Älskar den serien. Sedan tittade jag på One Tree Hill och tittade även på alla The Hunger Games filmerna. I lördags tvättade jag och gick till stranden. Där drack jag kaffe, solade och åt glass. Sedan när jag kom hem åt jag vattenmelon, älskar vattenmelon! Sedan tog jag ett glas rosévin och åt chips. Under söndagen så vilade jag bara, tittade på massa filmer, serier och var ute en stund med mamma. Sedan så duschade jag också och tittade på 2 nya Johan Falk filmer. Alla är så jäkla bra, kommer 2 recensioner under veckan. Igår var jag hemma bara och gjorde inte så mycket. Förutom att bara titta på filmer, serier och läsa samt åt god mat och lyssnade på musik. Men skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?