"Food is a big part of my life."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg, för det har jag. Hittat på en massa saker med familjen och dessutom gått ner lite i vikt. Vilket känns jätte bra. Men det som är midre bra är att jag håller på att bli sjuk, det gör så jäkla ont i halsen och dessutom nyser jag hela tiden. Men i lördags var jag på Emporia med familjen och försökte shoppa lite, men hittade inte så mycket. Förutom en kofta för 100 kr och den var jätte bra. Sedan så åt vi på Se7en Sins Burger och måste säga att det var den godaste hamburgaren som jag någonsin ätit, dessutom åt jag det med sötpoatis och en god dressing och cola. Men sedan när vi skulle åka hem såg jag och syrran en godisaffär med massa godis från amerika och köpte peanut butter cups. Sedan när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt efter det! Igår så vaknade jag runt 9 och gick ut för att springa sedan så åt jag cevapi och sallad. Efter det så tittade jag på tv och även en film, tittade på massa avsnitt av 90210 i helgen och kommer en sammanfattning av säsong 1 under dagen. Men sedan så åt jag chips, fixade mitt rum och somnade gasnka tidigt. Men vaknade runt 7 idag och startade dagen med en kopp kaffe och vatten. Och nu ska jag söka jobb och sedan ska jag titta på 90210 men skriver mer senare. Puss! 



Susanna Maria

Så mycket god mat :) Blev hungrig nu :P



URL: http://oslofru.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?