"Be brave and listen to your hart."
Publicerat den

 
Då var det äntligen fredag och det är helg. I onsdags var jag i Malmö för att jag skulle på en arbetsintervju på en restaurang och det gick helt okej. Arbetsgivaren skulle höra av sig under dagen, hade varit super kul att jobba hos företaget. Något annorlunda skulle jag prova på, hade varit jätte kul. Igår gjorde jag inte så mycket än att tittade på filmer, åt goda gifflar som mormor gjorde, drack kaffe, tittade på 90210 och var ute och gick. Samt att jag köpte glass, denna gången fick det bli Ben&Jerrys Penut Butter Cups (min absoluta favorit av alla smaker) och sedan så tittade jag på en film. Men vaknade idag runt kl 6 och startade dagen med en kopp kaffe och vatten. Nu söker jag jobb och tittar på 90210 men skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Gott!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?