“I am his, and he is mine, and it has been that way all along.”
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan. För det har jag inte det, varit sjuk och har inte lust att gå i skolan alls. Jag har praktik nu men känner mig så omotiverad och vill helst inte fortsätta leva så här. Men vad ska jag göra i framtiden, hur vill jag leva. Mitt liv, mina beslut. Det enda jag vill är att vara lycklig, vilket jag inte är. Har blivit trött på folk som säger vad jag ska göra. Herregud det är mitt liv och jag bestämmer väl vad jag ska göra med mitt liv. Jag vill jobba, det är det jag vill göra. Men annars har jag bara varit hemma, vilat och spyt. Har även tittat på Gossip Girl, Whiplash, Kingsman (på bio igår) och sedan tittade jag på Escobar: Paradise Lost. Kommer recensioner under helgen. Verkligen dålig start på 2015. Jag hatar detta, så jobbigt att leva så här. Jag är olycklig, omotiverad och orkar inte göra något. Vad ska man göra om man mår såhär dåligt. Uppskattar alla tips. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?