"Fire is catching and if we burn, you burn with us."
Publicerat den

 
Då var det sista dagen på helgen, men inget att oroa sig för. Utan imorgon går jag bara 4 timmar i skolan och sedan är jag ledig på tisdag, ska bli skönt! Tänkte plugga en massa idag, eftersom jag kommer ha ett prov snart på allt vi har lärt oss på denna sista kursen som är på 40 dagar. Men tänkte berätta om min helg för er. I fredags så slutade jag runt 13 eftersom det var en storm ute (Sweia) och lärarna ville att vi skulle komma hem. Sedan så tittade jag på massa avsnitt av Gossip Girl! Och åt en god middag, det blev oxfile med pommes, bea och en bosnisk sallad. Så gott, sedan åt jag lite julgodis och efter det så läste jag mockingjay och älskar boken. Kommer en recension när jag är klar, lovar! Mitt nyårslöfte detta året är att läsa fler böcker. Börjar året med att läsa Mockingjay (filmen var en av mina favoriter 2014) och sedan ska jag läsa Men, Women & Children & Serena. Filmerna är bra, men det är alltid så att böckerna är bättre. Men iallafall igår så tvättade jag, tittade på alla Lord Of The Rings och sedan så fixade jag mitt rum lite och läste. Idag vaknade jag runt 10 och har hittills druckit kaffe, vatten, ätit frukost och nu pluggar jag lite. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?