"But his arms are there to comfort me. And eventually his lips."
Publicerat den

 
Nu är det äntligen 2015, vilket känns så underbart! Hade ett perfekt avslut på 2014 och måste säga att jag vill bara helt enkelt starta om. Känner att jag behöver det! Men tänkte berätta om min nyår. Startade dagen med att äta en god frukost med familjen och sedan gick jag och duschade. Dagen innan hade syrran gjort en god huvudrätt, kycklingfile fylld med ost med en grönsaksås, hon gjorde en god sallad (ruska salata på bosniska) och annat smått och gott. Jag var på bio när hon gjorde maten, såg sista Hobbit filmen och måste säga att jag gillar den bäst! Kommer en recension under helgenom filmen. Sedan så gjorde jag en sallad på vanlig grön sallad, avokado och valnötter samt en dressing på olivolja och citron och den är riktigt god! Sedan gjorde jag en förrätt med blandade bosniska ostar, salami och keks! Till efterrätt hade vi en ananaspaj med hallon och kokos! Sedan så tittade jag på första sagan om ringen filmen med mamma och mormor, kände att det behövdes! Efter det skulle mamma och mormor gå på fest hos en kompis medans jag och min syster skulle ha fest hemma hos oss. Hennes pojkvän och vår gemensamma kompis kom på besök! Sedan så åt vi mat, drack, snackade och bara hade det kul! Runt midnatt gick vi till balkongen och tittade på fyrverkeriet och sedan så gick min syster och hennes kille för att sova eftersom de skulle åka till Paris dagen efter och vår kompis gick ochså för att sova, medans jag skulle läsa lite! Sedan igår så vilade vi oss bara, min syster åkte till Paris och jag bara chillade, åt god mat och bara njöt av dagen. Nu är jag i skolan, men slutar runt 13 och ska sen hem tänkte jag. Men skriver mer när jag kommer hem. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?