"You cannot predict the future."
Publicerat den

 
Då var det måndag igen. Vilket betyder skola/jobb för vissa men inte mig. Jag slutade skolan i fredags och måste säga att det ska bli skönt med lite ledighet! Såg Oscarsgalan inatt till kl 5 och hann inte se hela eftersom jag var så trött. Så gick och la mig och vaknade runt 9 och startade dagen med en kopp kaffe, frukost och vatten. Men angående Oscarsgalan. JK Simmons vann för bästa biroll och måste säga att jag visste att han skulle vinna eftersom han var så jäkla bra i Whiplash, en film med Miles Teller. Han var också sjukt duktig i filmen. Och blev också glad när Eddie Redmayne vann bästa huvudroll. Han gjorde ett så sjukt bra jobb som Stephen Hawking. Men nog om galan och tänkte berätta lite om min helg. I lördags tvättade jag, städade här hemma och bara njöt och titta på Sagan Om Ringen filmena. Sedan så tittade jag på melodifestivalen och måste säga att jag är besviken på låtarna. Sedan gjorde jag inte så mycket mer men igår så var jag ute och sprang, soligt och mysigt och sedan så åt jag frukost, drack kaffe & vatten. Sedan tittade jag på Titanic som var på tv och efter det så duschade jag och sedan så tittade jag på The Hunger Games: Mockingjay och började titta på Oscarsgalan, var uppe till 5 och sedan gick jag och la mig. Men skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Lisa

Hur mår du nu? Tänker på dig och hoppas du börjar må bättre snart.
Har du pratat nåt mer med kuratorn?

Kram från Lisa



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?