"The show must go on, all over the place or something. - Finn Hudson"
Publicerat den

 
Jag har inte varit så aktiv på bloggen eftersom jag inte har suttit vid datan, förutom när jag tittade på Gossip Girl, Glee & filmer. Såg Love Rosie i helgen och måste säga att den var jätte bra. Kommer göra en recension under veckan som kommer. Sedan så har jag läst mycket, tittat på första Hobbit filmen och sedan har jag bara pluggat. Har ett prov i skolan nästa vecka. Under de senaste veckorna så har det kommit massa nyheter angående Insurgent. Inatt kom den första spoten från filmen och den verkar sjukt bra. Har inte mycket kvar av boken. Sedan så kommer ju The Hunger Games: Mockingjay Part 1 ut på Digital HD under nästa vecka. Tittade på årets första deltävling av melodifestivalen i lördags och jag älskade Eric Saades låt. Men iallafall så hade jag ont i magen i fredags och idag. Så gick hem tidigare, men ska till skolan imorgon och har tänkt mycket på skolan om det är verkligen är något jag vill fortsätta med men ska prata med min handläggare om detta, eftersom det är arbetsförmedlingen som har hand om skolan. Men skriver mer senare, för nu ska jag läsa insurgent. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?