"Jag måste se till att vara lycklig utan dig."
Publicerat den

 
Ber så mycket om ursäkt för mitt bloggande den senaste tiden, men jag har varit väldigt dålig! Jag har haft en jobbig period med massa saker + att jag har varit depprimerad. Det har kännts så jobbigt och har bara tagit paus från allt! Det var bara ett måste helt enkelt. Så jag har bara tagit det lungt, tittat på massa filmer, avsnitt av Gossip Girl, Glee & Friends. Glömmer helt enkelt bort att blogga. Jag behövde verkligen ta en paus från bloggen. Men nu är jag tillbaka, vilket känns bra! Kommer fixa ett par inlägg under veckan. Idag kommer jag fixa ett inlägg om Gossip Girl från säsong 5. Älskar säsong 5 eftersom Blair & Dan blir ihop och jag tycker de är jätte söta ihop. Och sedan måste jag snart börja tänka på min bedömingslunch som jag har om 2 veckor och ska även börja plugga till ett slutprov. Känns bättre nu än vad det gjorde för en vecka sedan. Men hoppas ni förstår. Nu ska jag läsa Insurgent eftersom jag har glömt lite vad den handlar om & filmen har premiär om 45 dagar. Vill bara tacka alla fina läsare som konstant klickar in på min blogg och jag blir super glad! Ni är de bästa blogg läsare!! Skriver mer senare och berättar lite mer om hur mina dagar har varit. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?