"Love for me, not for the one you want me to be."
Publicerat den

Hoppas alla har haft en underbar helg, med lite julstäming. För det har jag. Hade en helt underbar helg med familjen. I fredags när jag slutade jobba, åkte jag hem och tittade på Idol med mamma. Samt drack vin och åt chips och somnade runt 23 den kvällen. Men på lördagen vaknade jag runt 9 och startade dagen med en kopp kaffe och vatten (samma sak jag gör varje morgon) och sedan så fixade vi lite här hemma. Efter det så tvättade jag och tittade på lite julfilmer. Det bästa jag vet med julen är julmusik, julfilmer och massa julbak. Igår så fixade vi lite här hemma, sedan så åkte vi till flera olika affärer och köpte mat och när vi kom hem gjorde vi middag som blev lax med brysselkål och lite bacon samt lite bröd till det och vi tittade på Nu är det jul igen 1, 2. & 3. Älskar alla 3 filmerna, mina favorit julfilmer. Sedan åt vi även chips och drack julmust. Somnade runt 21 den dagen och vaknade idag runt 07 och startade dagen med att titta på Chicago Fire. Sedan så fixade jag mitt rum lite finare, men blev inte klar innan jag skulle till jobb. När jag kom till jobbet så väntade ett papper på mig, nämligen det nya kontraktet. Ett tillsvidare kontrakt och blev super glad. Sedan jobbade jag och åkte hem efter jobb och bara vilade lite. Så nu ska jag sova, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?