Första advent - Så maximerar du julkänslan ♥
Publicerat den

 
Igår var det första advent! Hur firade ni er? Här kommer 20 tips på hur du skapar det ultimata adventsmyset! Dessa brukar hjälpa mig alltid! Jag älskar allt som har med julen att göra, det bästa som finns är ju såklart alla julkänslor. Tänk dig en stor kopp kaffe med julmusik och en julig frukost. Jag firade min advent med att jobb men när jag kom hem så var det så fint här hemma, min syster hade gjort det så fint. Jag bara älskar julen! Så fint och vackert med julen! ♥
 
1. Massor med ljus, tänd alla ljus du har i ditt hem. 
2. Baka lussekatter, pepparkakor och massor med julgodis. 
3. Drick årets första glögg, julmust. 
4. Gör en jullista på spotify, med alla jullåtar du älskar! 
5. Baka massa julgodis, min favorit är faktiskt tryfflar. 
6. Bygg ett pepparkakshus.
7. Bjud dina vänner och familj på en glöggfest. 
8. Häng upp en julstjärna i ditt rum. 
9. Julpynta hemmet exakt så som du vill ha det.
10. Skriv ett julkort till någon du saknar.
11. Handla dina första julklappar.
12. Förbered en julkalender för dig själv.
13. Gå på julmarknad med någon du älskar.
14. Köp en tidig julklapp till dig själv, det är du värd.
15. Umgås med dem du älskar.
16. Bjud in till en drömmig advenstbrunch
17. Plocka mossa i skogen och gör vackra dekorationer i adventsljusstaken 
18. Åk skridskor med någon du älskar och ta en fika.
19. Glasera pepparkakor och häng upp i vackra sidenband. 
20. Se en riktig julfilm vad sägs om Love Actually eller The Holiday?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?