100 frågor - del 2
Publicerat den

 
26. Är du social? 
Nja, jag kan ju inte riktigt säga det. Eftersom jag går så sällan ut. 
 
27. Vilken är din favoritglass?
Jag älskar alla Ben & Jerrys glassar och min favorit smak är Peanut Butter Cups. 
 
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jag älskar choklad, så allt som har med choklad att göra. 
 
29. Vilken är din favoriträtt?
Jag älskar pastarätter och min favorit är pasta med kyckling, massa kryddor och grädde. 
 
30. Tycker du om kaffe?
Jag älskar kaffe med mjölk, så ja. 

31. Vad dricker du helst när du går ut?
Det är rosevin eller redbullvodka. 
 
32. Vilken är din favoritblomma?
Jag måste nog säga roser. 
 
33. Vad älskar du mest med julen?

34. Tycker du om att mysa?
Jag älskar att mysa, föredrar att titta på en film med en stor filt och stor kopp varm choklad. 
 
35. Är du en beroendemänniska?
Ja, vissa saker är jag beroende av. 
 
36. Lång eller kort kjol?
Jag älskade korta innan men nu föredrar jag långa. 

37. Vill du ha barn?
Ja, i framtiden vill jag adoptera. Men inte vara gravid. 
 
38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, jag kan engelska, serbokroatiska och lite norka. 
 
39. Har du haft någon allvarlig sjukdom?
Nej, det har jag inte. 
 
40. Badar du i Sverige?
Om du menar i havet så ja, på sommaren bara dock. 
 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, mat och filmer. 

42. Har du varit utsatt för ett brott någon gång?
Ja, när jag var typ 10 så tog jag lite kakor från en affär och polisen var där. 
 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Det måste vara Chicago Fire, Chicago P.D, Empire & The Big Bang Theory. 

44. Gillar du lussekatter?
Om jag gillar, jag älskar det. 
 
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min kollega, min mamma och syster. 
 
46. Sover du med gosedjur?
Ja, vilket jag älskar att göra, så mysigt. 
 
47. Vad har du för ringsignal?
All of the starts från The Fault In Our Stars soundtrack. 
 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, kastade allt när jag blev äldre. 
 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min kaffekopp som är vit och röd. 
 
50. Flirtar du mycket?
Nej, eftersom jag är så sällan ute och dricker. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?