Tankar kring Empire
Publicerat den

 
Jag ville ta en liten paus från 90210 eftersom jag börjar bli lite trött på det och började titta på serien Empire som är en helt underbar serie. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, pengar, drama och massa bråk. Min favorit karaktär i serien är Cookie Lyon. 
 
Cookie Lyon var gift med Lucious Lyon och fick 3 pojkar innan hon gick till fängelset för att sålt droger. Men det var Lucious som sålde det. Han äger ett stort hip-hop företag. Tills Cookie kommer ut från fängelset och vill förstöra allt för honom. Deras 3 söner Andre, Jamal & Hakeem och Lucious vill en av de ska vara VD för Empire. Men han gillar inte Jamal eftersom han är gay och vill komma ut och om han gör det ska hans pappa inte hjälpa honom. Men Cookie försöker hjälpa sina barn och i serien får ni även se massa drama. Säsong 1 finns på nätet och säsong 2 har premiär i September. Bara längtar tills den börjar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?