"Some people wanna make you fall."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Vaknade idag runt 9 och startade min dag med vatten och kaffe. Jag dricker nästan 1 liter vatten varje morgon. Fixade lite saker på datorn och sedan åt jag frukost. Sedan skulle jag till jobbet skriva på några papper. Såg även mitt schema för 2 veckor, känns så skönt att veta hur mycket jag jobbat. Sedan så kom jag hem och nu tittar jag på fast and the furious första film. Kanske skriver en recension om första filmen. Älskar alla 7 filmerna, men den jag gillar mest är Furious 7. Gråter alltid i slutet av filmen, den är så sorlig i slutet. Tänkte faktiskt baka cupcake idag. Känner att jag vill äta något sött eftersom jag inte åt något sött på min födelsedag. Men nu har jag bestämt mig för att göra scones. Jag älskar scones (speciellt när det är med smör, ost och sylt). Har även börjat plugga till körkortet och känner att jag vill ta det snart. Men ska ta och baka nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?