"I feel so happy without you."
Publicerat den

 
Då var det äntligen helg igen. har jobbat massa timmar denna veckan. Som ni vet så börjar jag med praktik denna veckan och har även det nästa vecka. Men dessutom så fick jag även reda på att jag får jobba vidare, vilket gjorde mig super glad och dessutom så sa de det på min födelsedag som var igår. Och jag hade en helt okej födelsedag men var helt själv. Men min mamma och syster är utomlands och ska fira min födelsedag när de kommer tillbaka. I alla fall så har jag jobbat en massa denna vackan, det är därför jag inte har bloggat så mycket. Men ska försöka blogga mer denna helgen. Vaknade idag och mådde sjukt dåligt så stannade hemma idag. Är ledig imorgon och söndag och ska försöka bara vila ut så att jag kan jobba nästa vecka. Men skriver mer imorgon, för nu ska jag sova. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?