"Chocolate always help me with everything."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills för det har jag. Som ni vet var jag på en arbetsintervju i måndags på en restaurang i Helsingborg och jag fick reda på att jag fick jobbet och det gjorde min dag. Men kommer börja med praktik eftersom det ingår i arbetsförmedlingens regler om man får jobb via de. Men ska till arbetsförmedlingen snart. Eftersom jag måste hämta ett par papper och min chef måste skriva på dessa papper. Sedan ska jag på en till intervju imorgon i Malmö på en annan restaurang. Så det går bra denna månaden känner jag, dessutom så fyller jag år om några dagar och det är ännu ett plus. Tittar även på lite filmer och sedan så tänkte jag baka idag, får se vad det blir! Men ska dricka klart mitt kaffe och sedan göra v mig och fixa allt med arbetsförmedligen. Är verkligen super trött, har inte sovit något inatt. Ska försöka sova när jag kommer hem. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?