"Be with people who makes you happy."
Publicerat den

 
Då var det söndag och detta betyder vilodag för min del. I fredags gjorde jag en super god middag, det blev pasta med kyckling, vitlök, lök och ärtor och en sås på det och använde massa kryddor. Sedan så åt jag lite chips och drack vin. Älskar vin, det är så gott. Sedan så åt jag lite chokladbollar som jag gjorde i veckan! Men vaknade runt 9 igår och var ganska trött, saknar min mamma eftersom hon är på semester med min syster. Sedan startade jag min dag med vatten & kaffe. Efter det åt jag frukost och fixade lite saker och tvättade under dagen. Sedan drack jag mer vin och hade bara en lugn kväll med massa avsnitt av PLL. Valde att titta från början och är på säsong 3 nu. Sedan gjorde åt jag middag och fixade mitt rum. Men känner mig inte ganska pigg under den senaste tiden. Har ingen inspiration alls. Gått upp senaste tiden, inte så mycket men fortfarande gått upp. Men när jag börjar jobba imorgon så kommer jag känna mig mer motiverad. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?