Tankar kring Secret Life.
Publicerat den

 
Nu när jag är klar med Gossip Girl så är det dags att börja fundera på ett nytt maratonprojekt. Jag ville börja titta på The Secret Life Of The American Teenager. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, vänskap, drama och lite bråk! Måste säga att jag älskar Shailene Woodley som Amy. 
 
The Secret Life Of The American Teenager handlar om Amy Juergens som är en smart tjej som lever ett vanligt tonårsliv, tills hon blir med barn. När hennes son födds tvingas hon kombinera sitt nya mammaliv med skola och vänner, vilket inte alltid blir helt lätt. Amys vänner har sina egna syner på relationer och sex, vilket blir allt mer tydligt när deras hemligheter kommer upp till ytan. En helt underbar serie! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?