Sammanfattning: Secret Life (Säsong 2)
Publicerat den

  
Eftersom jag är nu klar med Gossip Girl så var jag tvungen att börja titta på The Secret Life Of The American Teenager. Och jag vill varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Min favorit säsong är faktiskt säsong 3, 4 & 5.
 
Nu har jag sett andra säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Amy, Ben, Ricky, Adrian, Grace & Jack. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna alla 6 huvudpersonerna. Amy & Ricky är så himla söta ihop. Även fast de inte är tillsammans i första och andra säsongen. Men deras son är väldens sötaste måste jag erkänna. I andra säsongen får man reda mer om Ben & Amy och deras förhållande. Amy & Ricky kommer inte överens om John. Ricky vill ha mer tid med John, men det tillåter inte Amy. 
 
Amy är nu mamma till John, Och Ricky får bara ta hand om sin son när Amt tillåter det. Amy och Ashleys föräldrar Anne och George är skilda och Anne börjar dejta igen, men hon blir gravid igen, är det visat att barnet är Georges. Ashley börjar hennes första år på gymnasiet. Samtidigt kämpar Amy att inte tillåta Ricky träffa sin son. Särskilt eftersom Ben blir avundsjuk på Rickys ständiga närvaro. Ben och Amy bryta upp medan Ricky och Adrian har kommit överens vara trogna. Grace förlorar sin oskuld till Jack på samma natt hennes far dör i en flygolycka. Hon tar skulden, eftersom hennes föräldrar inte ville att hon skulle ligga med någon annan. Då bryter Jack & Grace för gott. Hon och hennes bror Tom har svårt att anpassa när deras mor bestämmer sig för att gifta om sig igen. Adrian börjar nå ut till Amy för att göra fred med henne. Säsongens händelser kulminerar med Adrian otrogen mot Ricky med Ben på natten av mor/dotter dans, i ett försök att komma tillbaka på Ricky för att kyssa Amy. Ricky är arg på dem båda och bryter upp med Adrian och vägrar att förlåta Ben, vilket krossa deras redan bräckliga vänskap. Ricky vill ha mer tid med John, han vill ha honom på helgerna. Så går han till en rättegång för att få mer tid med sin son. Men Amy vill inte detta. Men det finns inget mer hon kan göra. Ricky & Amy bestämmer sig för att ha en födelsedags fest för John, eftersom han fyller 1 år. Men festen skulle vara hos Ricky eftersom han har John på helgerna. Men Amy gillar inte att Ricky har John på helgerna. Säsongen slutar med att Adrian blir gravid och barnet är Bens. Jag är redan mitten på 3:e säsongen. Älskar att Ricky & Amy är ihop! ♡ 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?