Love will be around us all the time.
Publicerat den

 
Glad påsk på er, mina fina läsare. Hoppas ni har haft en bra start på helgen/påsken. I torsdags kom min syster från Uppsala och hälsade på. Vi storstädade mitt rum och möblerade om helt, kändes att det var dags, sedan åt vi middag, tittade på The Hobbit och sedan somnade jag ganska snabbt. Var så jäkla trött, för jag hade gått ner till stan 2 gånger. Eftersom jag visste inte att arbetsförmedlingen öppnade kl 10 och jag var där kl 8. Det var riktigt jobbigt men kändes skönt att promenera med bra musik i öronen. Men sen när jag kom hem så diskade jag, gjorde en sjukt god hallon/mango smoothie och efter det så lyssnade jag på musik och bara fixade lite här hemma innan syrran kom och då började vi möblera om mitt rum. Igår kom min gudmor, hennes dotter och mormor. Vi gick till Manda'rin och åt god mat + drack lite vin, cider och fanta. När vi kom hem så tittade vi på Let's Dance, åt godis och somnade ganska snabbt därefter. Vaknade idag runt 7 och gick ut och sprang, sedan åt jag frukost, tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe, efter det så bara umgick jag med min familj och nu sitter jag i mitt rum och bara chillar. Men ska ner till tvättstugan nu, eftersom jag tvättar. Ikväll är det ett 60:års jubileum för Eurovision. Ska titta på det, så hörs vi mer senare. Puss! ♥ 



rememberthiis.blogg.se

Glad påsk :)



URL: http://rememberthiis.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?