You need love in your life.
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare, hoppas ni har haft en fin helg. Jag har inte varit så aktiv på bloggen denna helgen, men bestämde mig för att ta en paus från bloggen. Min helg beståd av film, serier, mat, massa kaffe, jobbsökning och bara chill. Eftersom han som jag var på intervju hos förra veckan inte hörde av sig i fredags. Så ville jag inte skriva om det då. Jag tycker det var elakt av honom att inte höra av sig, oavsätt om jag fick jobbet eller inte. Man hör sig fortfarande av. Men i fredags så gjorde jag inte så mycket mer än att jag tittade på The Secret Life Of The American Teenager, åt glass, sökte lite jobb och sedan så bara chillade jag. I lördags så tvättade jag, var ute och sprang, fixade lite i min garderob och bara njöt av helgen. Sedan igår så var jag ute och sprang, drack varm choklad och åt naturgodis, fick ett samtal på att jag ska ännu till en intervju men denna gången på en restaurang på Väla och sedan så drack jag kaffe, tittat på mer avsnitt av The Secret Life Of The American Teenager, fixade mina naglar och tittade på Johan Falk. Men nu ska jag titta på något avsnitt av  The Secret Life Of The American Teenager och dricka kaffe. Sedan ska jag göra v mig och åka till Väla för en intervju. Skriver mer senare. Puss! ♥ 



Liisa Lindstrom

Vilken härlig bild, ser löjligt gott ut! :)



URL: http://liisalindstrom.blogg.se/


ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?