Föredrar du att vara tjock eller smal?
Publicerat den

 
Jag har sedan en tid tillbaka tittat på tjejer som ser din kropp som en sak men inte som en del av sig själv. Dagens samhälle är helt fruktansvärt. Jag står inte ut med folk som bara tänker på att träna, äta nyttight och inte lyssna på sig själv. Det är din kropp och du ska känna dig säker på hur du ser ut. Gör du verkligen det med att vara smal, träna och inte tänka på hur du känner dig? Du måste vara lycklig, det är det viktigaste! 
 
Jag själv kan säga detta. Jag känner mig inte säker i min egen kropp, hur jag ser ut idag. Jag har gått upp sedan 2012 och jag kan säga att jag har gått upp nästan nästan 30 kilo och jag är inte stolt över det. Men sedan en månad tillbaka har jag gått ner i vikt. Jag startade med 97 kg och idag väger jag 92,5 så jag börjar gå ner åt. Jag går ner för mig själv, inte för folk! Jag vill vara smal till sommaren, gå i kjolar, shorts, korta tröjor och bara vara smal och brun. Jag var lycklig hur jag såg ut 2012/2013. Då vägde jag mellan 68-75 kg och då var jag lycklig och det ska jag göra nu dessa månaderna. Det känns så mycket att skriva om vikt än att hålla det inom sig. Om ni har frågor om detta så kan ni alltid maila mig. Jag är inte rädd att skriva om mitt liv och min vikt! 
 
Jag kommer alltid känna mig osäker på min kropp men när jag börjar gå ner i vikt och känna mig säker så kommer jag må mycket bättre. Men det känns bättre nu efter att jag har nästan gått ner 5 kg. Det kommer bli bättre sen när jag har gått ner mer i vikt. Jag vill gå ner mellan 8-10 kg till sommaren. För då kommer jag känna mig säkrare att gå i korta shorts, kjolar, bikini och korta tröjor. Jag börjar mitt nyttiga liv men på mitt eget sätt, inte någon annans. Jag kommer vara lycklig för den kroppen jag vill ha inte för den folket vill att jag ska ha. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?