When you die you don't stop living.
Publicerat den

 
Som ni vet så går jag en restaurangutbildning. Och är inne på vecka tre nu och nästa måndag börjar jag med grundutbildningen. Vilket kommer innehålla massa plugg och sen kommer jag även laga massa mat. Men tänkte be om ursäkt och försöka hinna blogga då och då. Men jag börjar 8.00 och slutar 15.30 och sedan så när jag kommer hem så sover jag för det mesta. Tittar på Friends, Big Brother och Paradise Hotel. Älskar denna säsongen av Paradise Hotel. Det finns 2 stycken som jag gillar och det är Saga & Eric. Det sägs att de kommer vara i finalen och att Eric kommer vinna hela Paradise Hotel. Hoppas det är bara sant, det jag fick höra. Men jaja, igår kom The Fault In Our Stars ut på DVD och Blu-Ray i USA och kan inte beställa den än. Så måste vänta till den 10:e November men man kan se massa Deleted Scenes. Ni kan se bilder på min instagram! Men ska dricka te nu och titta på Friends, men vi hörs mer sen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?