Love is all you need in life to be happy.
Publicerat den

 
Har ni haft en bra vecka? Min har varit jätte bra, massa plugg i skolan men även varit i köket och bakat. Men nu är jag klar med intro veckorna & börjar med grundutbildningen på måndag. Ska bli så kul! Men tänkte berätta om min helg till er isåfall. Startade min helg med att åkte till Systemet efter skolan. Var så sugen på rosévin och cider. Sedan när jag kom hem så satt jag i soffan och bara chillade med mamma. Sedan gjorde vi pizza här hemma och drack vin. Efter det så började jag läsa The Hunger Games: Mockingjay och gillar verkligen boken. Vill bli klar med boken innan jag ska se filmen. Gick och la mig runt 23 och vaknade sedan på lördagen kl 7. Sedan skulle jag på bio med mamma och hennes kompis. Vi såg pojken med guldbyxorna. Och gillade den verkligen. Sedan när jag kom hem så fixade jag för att tvätta. Efter tvätten var klar så började min The Secret Life Of The American Teenager maraton och sen gick mamma till stan för att träffa sina kompisar. Jag stannade kavr hemma och bara chillade och tittade på en film. Mamma kom hem vid 21 och då gjorde hon middag till oss. Vi somnade runt 23.30 och vaknade på söndagen runt 06 och var hur pigg som helst. Storstädade hela lägenheten och sedan så gjorde vi en god middag och efter det så duschade jag, tvätta håret och hade en mysig spakväll med mamma. Vi drack te och bara snackade. Men hade en fin helg iallafall. Kommer försöka skriva lite recension om vilka filmer & serier jag tittar på. Skriver mer under veckan. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?