December ♡
Publicerat den

 
Sitter just nu faktiskt och lyssnar på massa julmsik. Oh vad jag älskar hela December månad, blir nästan tårögd när jag tänker på det. Julklappshandling, julpyssel, handling av julgran, snö, pepparkakor, lussebullar, julpynt, adventsstakar i varje fönster, dekorationer längs hela gatorna i stan, allas vänliga "god jul", all varm choklad, glögg, mysiga strumpor, vinterprommenader, family-get-togethers, julmusiken och mycket, mycket mer. 
 
Tror aldrig jag är så lycklig som under just denna månad. Hoppas verkligen på lite mer vinterväder än förra året. Skulle vara mys! Även om jag älskar hösten så skippar jag gärna November och går direkt till December efter september och oktober. I just love christmas time! 



Jovana Pralic

Jag håller med dig att december månad är väldigt speciell & man får mycket känslor när julen närmar sig. Men det är härligt att längta & se fram emot något. Jag har själv ingen speciell favorit månad men hösten tycker jag är härlig med alla färger, löven som faller ner & det där lagom kylan när det räcker att klä sig med lager på lager. Ha en trevlig dag!!!



URL:


Lina Jacobsson

December är så himla mysigt!! Älskar den månaden och julpeppar alltid från oktober, haha! Bara älskar julen, speciellt allt man gör tillsammans! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?