Vem inspirerar dig?
Publicerat den

 
I dagens sociala medier så får vi höra konstant lögner. Speciellt när någon dejtar någon eller gör slut. Men min förebild och den som inspirerar mig är faktiskt Ansel Elgort. Hans sett att se på oss ungdomar, att allt är inte kändiskap och pengar. Utan att visa samhället att alla är lika värda. Om man är skådespelare eller inte, jag älskar hans citat. Jag visste inget om honom för ett år sedan. Då hans första film kom ut, Carrie och där spelade han en elak kille i början. Då tänkte jag, vilken elak kille och nej jag ska inte se någon av hans filmer. Sen såg jag Divergent och tänkte samma sak. Där var han samma kille & sedan så läste jag The Fault In Our Stars och visste att det skulle bli en film. Och tänkte bara vem ska spela Augustus Waters & när jag såg första trailern till filmen. Så började jag att gilla Ansel mer och mer. Efter att jag hade sett TFIOS så var min uppfattning av Ansel helt annorlunda. Jag ser upp till honom så mycket just nu. Enda sedan jag såg The Fault In Our Stars så uppskattar jag honom så mycket. Han är så otroligt inspirerande. Eftersom han tänker på sina fans ochså. Han är inte som de flesta kändisar, bara fame som är viktigt. För honom är allt vikitgt. Ansel Elgort är min förebild! En sann inspiration för mig. 

 

 Har ni någon förebild eller inspiationskälla?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?