Tree words, eight letters, say it and I'm yours.
Publicerat den

 Collaget kommer från byjozie.se
 
Då var det äntligen helg! Igår så var jag i skolan som vanligt sedan när jag kom hem så tittade jag på Gossip Girl och Vänner. Sedan kom mamma hem & då hade hon köpt med lite godheter. Hade inte ätit något på hela dan och var så hungrig när jag kom hem. Sedan mot kvällen så tittade jag på The Hobbit filmerna. Älskar filmerna, men måste säga att jag gillar Sagan Om Ringen filmerna mer. Sedan så somnade jag. Vaknade imorse runt 9 och började min dag med att dricka kaffe, plugga & sedan tvättade jag. Sedan började jag titta på Harry Potter filmena, har hunnit titta på första och andra filmen idag. Älskar Harry Potter filmerna. Men sedan åt jag middag, drack te (eftersom jag är lite förskyld) och sedan så snackade jag med min pojkvän. Kommer fler recensioner under morgon dagen. Skriver mer imorgon för nu ringer min pojkvän. Kommer massa inlägg då. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?