Tankar kring Gossip Girl.
Publicerat den

 
Nu när jag för tillfället sett 8:a säsonger av friends (vänner) så är det dags att börja fundera på ett nytt maratonprojekt. De flesta serier som jag följer har vinteruppehåll. Då finns det lite extra tid! För min del blir det Gossip Girl som jag älskade. Men innan jag sätter igång med denna serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller vänskap, kärlek, mode och massa hat! 
 
Gossip Girl var en amerikansk TV-serie. Seriens berättarröst utgörs av den allvetande bloggerskan "Gossip Girl", röstskådespelad av Kristen Bell, och kretsar kring privilegierade ungdomar på Manhattans Upper East Side i New York. Gossip girl är en bloggare som avslöjar stora hemligheter på Manhattans skandalösa liv. Serien utspelar sig på upper East side men även en stor del i Brooklyn. En helt underbar serie! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?