Hello October
Publicerat den

 
Älskar att hösten äntligen är här! Igår var det den första oktober. Tiden går ju bara snabbare och snabbare, men stannade hemma både i tisdags & igår bara för att jag var sjuk. Men nu är jag tillbaka i skolan igen, äntligen. Missat en del känns det som. Men jag är ganska snabb på att ta igen. Är typ klar snart. Men iallafall, det som är positivt är att det är fredag imorgon. Älskar att det är helg. Men tänkte berätta lite vad jag gjorde i onsdags. Låg i sängen för det mesta. Men sedan så försökte jag gå upp och fixa min syster saker. Skulle lämna de till hennes kille eftersom han ska åka upp till henne. Så satt med honom och snackade lite, typ i 1 timme. Sedan när jag kom hem så duschade jag, fixade lite saker till skolan & sedan så var det dags för Big Brother & Paradise Hotel. Asså är jag den enda som inte gillar Ylva och hennes snack, sån bitch hon är. Hate her! Med den attityden kommer hon ingenstans. Men iallafall igår så var det bara skola, plugg & läsning. Börjat läsa The Hunger Games & älskar de. Är nästan klar med första boken. Kommer en massa recensioner under helgen. Ska försöka blogga mycket under helgen. Men annars så nu sitter jag i skolan & skriver ett arbete och lyssnar på Spotify. Skriver mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?