Sometimes you make choices in life, and sometimes choices make you.
Publicerat den

 
Äntligen helg!! Inte så mycket bloggning, men har lagt upp lite inläff i alla fall. Tänkte beräta om min vecka nu. Varit i köket i skolan, fixat en del såser & sallader, gjort en del uppgifter matlagningskunskap & livsmedelskunsap. Har 2 kurser i en. Denna kursen är på 40 dagar + 6 veckors praktik emellan. Ska bli kul!! Men iallafall så finns det inte så mycket roligt som har hänt utanför skolan. Förutom att jag såg både The Hunger Games filmerna. Eftersom jag ska se Mockingjay på fredag och bara längtar. Har väntat i ett helt år på att se denna filmen, tänker köpa god snacks och julmust. Tänker även göra en recension på filmen. Men denna helgen har jag bara chillat, läst, tittat på Gossip Girl och sedan sett en del filmer. Druckit kaffe och gjort god mat. Men tänkte fixa en inlägg om första säsongen av Gossip Girl snart, men först ska jag äta och sedan fixar jag det. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?