“People believe what they want to believe.”
Publicerat den

 
Haft en bra start på veckan? Jag har börjat min på bästa sättet. Skolan på måndagen var riktigt kul och sedan så var jag i köket. Och hann göra en löksoppa och en sjukt god potatisgratäng. Min lärare gillade den och jag blev jätte glad för det! Sedan i tisdags så hann jag göra en sellerisoppa, remouladsås och en sjukt god chokladmousse. Det går bättre och bättre för varje gång jag är i köket. Äntligen är jag i köket. Blir roligare och roligare för varje gång man är i köket. Idag så hade vi bara teori och jag hann även titta på lite Gossip Girl avsnitt. Jag älskar Blair & Chuck tillsammans, så fint förhållande de har! Ska försöka göra ett inlägg om säsong 1 av GG under helgen. Bara 2 dagar kvar tills jag ska se The Hunger Games: Mockingjay Part 1. Kommer en recension under helgen. Men vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?