I will never find love like our was.
Publicerat den

 
Har inte hunnit blogga alls under de senaste dagarna. Men har verkligen inte haft tid att blogga, har bara så mycket i skolan just nu! Det är riktigt mycket både i skolan och andra saker. Men har ju inte bloggat mer än 10 dagar, vilket känns dåligt. För jag älskar ju att blogga, men har bara för mycket i skolan just nu! Så tänkte berätta lite om vad jag har gjort under den senaste tiden! Har som sagt haft mycket i skolan och bara pluggat en massa. Men för 2 veckor sedan var jag i Stockholm och hälsade på min syster, Ada. Jag har aldrig tidigare varit i Stockholm och måste säga att jag älskar den staden. Skulle tänka mig att bo där, men inte riktgt ännu. Sedan den helgen jag var i Stockholm har jag bara chillat, pluggat och fixat lite mat här hemma. Pluggar ju till kock, så måste träna lite med att laga mat, vilket går ganska bra. Hittills har jag fått lära mig göra lax och lamm. Kommer försöka fota mer! Men har ju också tittat på massa Gossip Girl, PLL och Friends. Är på säsong 1 på Gossip Girl. Tänkte skriva ett inlägg och första säsongen. Sedan har det kommit upp massa klipp på The Hunger Games: Mockingjay Part 1 och längtar till den filmen kommer ut!! Imorse så mådde jag väldigt dåligt så var tvungen att stanna hemma. Har hittills druckit kaffe och tittar på säsong 2 av Gossip Girl nu. Men tänkte fixa lite inlägg under dagen. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?