THE OTHER WOMAN (2014)
Publicerat den

 
BETYG: 10/10 | GENRE: Drama | Komedi | Romanik
THE OTHER WOMAN (Cameron Diaz, Leslie Mann, Kate Upton, Nicki Minaj & Nikolaj Coster-Waldau)
Kommentar: En riktigt romantisk komedi men en rolig historia. 
Handling: Förra fredagen åkte jag på bio med min syster och hennes kompis och såg The Other Woman och den var verkligen rolig. Filmen handlar om Carly Whitten och Kate King. Carly är en advokat och börjar att träffa en kille som heter Mark King (man till Kate King). Och de blir typ kära. Tills han fru sa att han måste komma hem, och då sa han till Carly, måste fixa något hemma och efter det så ville hon överaska honom och då får han veta att han är gift. Hon gör slut med honom, men då blir Carly och Kate sjukt bra vänner och vi göra hämnd på honom. Sedan så är det även en till tjej som Mark har ett förhållande med, så hon började också umgås med Carly och Kate. Filmen går ut på att de vill hämnas på honom, vilket de gör tillslut.
 
Jag älskar denna filmen, man skrattade hela tiden. Jag älskar Cameron Diaz i denna filmen, hon är så rolig i filmen.  Såg den på bio. Hela filmen var så himla rolig. Jag kan verkligen se denna flera gånger om. Men jag måste säga att visa scener var lite tråkiga. Så det är ju inte en film som alla kan se. Men denna filmen är perfekt när man är ute med sina vänner. Men nu på fredag ska jag se X-MEN days of future past, en recension kommer upp till helgen. Men denna är verkligen en väldigt rolig komedi, kan helt klart rekommendera!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?