Our time apart is over, but I don't wanna be with you
Publicerat den

 
Blev ju inte så mycket bloggning igår, förlåt men var verkligen upptagen. Men igår så läste jag, umgicks med min syster, snackade lite med henne och sedan kom mamma hem. Då åkte vi alla till stranden solade, åt glass, läste och bara snackade. Hade det så mysigt med min familj. Sedan mot kvällen åkte vi till affären, köpte lite gott och jag provade även Lokas nya smak med päron och den var så jäkla god! Vi kom hem, jag tittade på lite serier och sedan somnade jag. Vaknade runt 7 idag och skulle ju på ett VIP event med familjen på HM, kom dit, de bjöd på frukost och kaffe. Gott! Sedan så handlade vi lite kläder, mamma köpte 1 par short till mig, 2 kjolar och lite tröjor. Så snällt! Sedan kom vi hem, jag och mamma tittade på resor och sedan beställde vi en till Makarska, Kroatien. Längatar. Sedan skulle jag på en föreläsning, kom hem runt 17 och åt middag och fruktsallad. Så nu tittar på en serier, Vänner och ska snart läsa Insurgent. Har haft en bra fredag hittills. Ikväll börjar Hela Sverige Bakar, fast kändisar. Kommer lite mer inlägg under kvällen. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?