Ni måste förstå meningen med Eurovision!
Publicerat den

 
Asså jag blir så jäkla irritierad på alla männsikor som ska alltid kritisera vi som är bixuella, homosexuella eller flator. Herregud vi lever i 2014 och ni måste någon gång förstå att allt ni skriver göra oss ledsna. Jag är själv bisexuell, mina föräldrar eller min familj vet inte ens om det själv och får kommenrarer ofta att jag är full, och att jag ska dö. Jag blir så jäkla arg, låt oss vara. Vi är annorlunda och bättre än vad ni är. Asså jag är rädd och lägga ut bilder på mig och en tjej, vad kommer folk att säga. Man vet inte hur folk är utanför internet. Det finns en person som jag ser upp till väldigt mycket och det är faktiskt den serbiska sångerskan och Eurovision vinnaren Marija Serifovic. Har även träffat henne och hon är en persom som jag ser upp till väldigt mycket. Det tog ett tag innan hon själv sa att hon var lesbisk och jag beundrar henne sjukt mycket. Hon är min förebild 
 
Och nu till Eurovision, Conchita (vinnaren av ESC) hon förtjänade verkligen att vinna. Hon representerar oss som vill vara speciella oavsätt vart vi kommer ifrån. Alla är unika på sitt eget sätt. Bästa motot som hon kunde ha sagt. Jag älskar att hon vann och nu så tycker jag att vi ska ta och sluta vara så eleka mot varann och leva i en värld utan hat och hot. Sluta kritisera Conchita, hon är unik och underbar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?